Snälla mamma, köp skorna

Hejsan!  Jag är överlycklig, jag har fått flera läsare! Så roligt, jag brukar inte alls ha så många läsare, men idag var det rekord. Fortsätt så är ni snälla, haha.
Annars idag så har jag suttit och väntat på en danslektion i typ två timmar, också har jag gått på stan och hittat ett par fina skor. Om jag vore rik så skulle jag köpa dom, men dom kostar 399 kr och jag måste spara pengar tills jag åker till stockholm på höstlovet, buhu.   När danslektionen väl började, vilken var barndans så fick jag vara med och hjälpa till och så. Barnen var 4-5 år och så söta! Det var två tjejer som hela tiden ville hålla mig i handen, och en tjej ville kramas och sitta i mitt knä, haha. Så söt alltså, Jag skulle vilja ha henne som lillasyster!

Sen när lektionen var slut så gick jag till Rosa Huset och tittade på baletten där, baletten som jag brukar gå annars alltså. Men eftersom att jag fortfarande har hosta så var jag inte med. Undra hur länge den här förkylningen håller i sig, det är jobbigt att gå och hosta hela tiden.

Jag har hunnit snacka med Hanna och Sandra ikväll också, vi kommer inte att hinna träffas på hela veckan typ. Känns jobbigt för vi brukar ju träffas varje dag och man blir ju så van vid det.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att sova, ska bli skönt med sovmorgon i morgon med, jag börjar klockan 4. Vilken dag alltså, praoar från 16.00 till 21.30. Kram sov gott!
Kommentarer
Postat av: Rebecka

YIPYY. Hur många läsare har du?

Ett tips på hur du ska få mera läsare är att kommentera i massa bloggar och be de kolla in din blogg.

2008-10-07 @ 08:15:49
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0