Sunshine

Hejsan, idag har jag varit på stan med mamma, vi gick på en liten stund och sedan åkte vi till strömpilen, där hittade jag dessa skor, och min snälla mamma betalade allt förutom 100 kr. Sen när vi kom hem fikade vi och jag och viktor sminkar varandra, viktor blev en supersnygg bög och jag blev en snygg tant.

Nu är mormor och morfar här och vi har ätit tacos, jag ska träffa hanna lite senare ikväll. Ídag är det föressten exakt 14 dagar kvar tills jag åker till stockholm, jag och rebecka har planerat mycket, typ vart vi ska shoppa och så. Jag längtar supermycket!  Puss

Haha föressten, igår när vi såg på tv och det var en kille som log världens tandkräms-leende skrek mamma: TPT - tänder på tork!  haha , så kul. Fattar inte vart hon får allt ifrån.
Kommentarer
Postat av: Ebba

rösta på bilderna på mitt senaste inlägg! vilken tycker du blev bäst? :)

ha en bra kväll.

2008-10-11 @ 19:21:57
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0