Sova ikapp

Hejsan, har inte hunnit vara nått på datorn idag. Jag vaknade vid 8-tiden och trodde jag var försenad till skolan, men jag var för trött för att tänka vilken dag det var så jag somnade om och mamma väckte mig vid 12. Herregud, jag var supertrött, sov ikapp hela veckan typ.

Annars idag så har jag tagit det lungt, plockat lite på mitt rum. Klockan 5 åkte vi till Laila, Kenneth, Viktor och Ludvig (mammas och pappas kompisar) och åt middag, såg på Stjärnor på is, dansade och lyssnade på turkisk musik, haha!

Nu måste jag iallafall sova, bilder och sånt kommer imorgon, sov gott!
Kommentarer
Postat av: Rebecka

HALLÅJ. Tänk, snart kommer du. Blir så kul :)

2008-10-05 @ 10:28:39
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0