Om jag hade en fet rumpa så skulle jag sitta på män


Ersmarksskolan, det är typ det bästa stället jag vet. Alla minnen sedan man var liten..Saknar våren/sommaren då jag,hanna och sandra jämt var på skoltaket.


Hejsan!  Jag är helt slut nu nästan, jag sitter och ser på generation fett , det är ju helt sjukt ! Det handlar om kvinnor som väger supermycket, de sätter sig på män och får betalt för det. Alltså männen gillar smärtan och känslan av att bli kvävd. Dom kan sitta och stå på dem i över 1 timme och de får 300 dollar/ timme. Haha, så sjukt alltså.


Dagen då. Ganska drygt att bara sitta och se på lektioner hela dagen, men det funkar. Jag mötte upp Spetz på stan också, vi gick där ett tag sen gick vi på ledarutbildningen. Det var kul, fast vi gjorde inte så jättemycket, gjorde pärmar och skrev ner lekar, hade andakt och sjöng kristna sånger.  Men gud gillar mig tydligen ändå inte för när jag åkte moppe hem så stannade den 7 gånger och det var jättesvårt att få igång den. Ibland hatar jag min moppe, när man står där i mörket och den går inte igång, man kan inte andas i hjälmen och det blir helt varmt.  Men pappa hittade iallafall felet tillsut när jag kom hem, det var tydligen vakuum i tanken.. det var kanske inte gud som var besviken på mig ändå?


Nej nu ska jag ta och göra mig iordning, även fast jag börjar klockan fem imorgon!  Sov gott, kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men linnea, du HAR en fet rumpa. HAHAHA. skämta ba :)



Jag orkade inte se dokumentären, somnade kl 9. Haha. töntigt.. ska se om man kan se den på internet nån stans, det verkade ju så ... bra!



Man kanske borde bli jätte tjock, flytta till USA och sitta på små män, helst dvärgar.

2008-10-09 @ 07:43:47
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Mor

Man kan faktiskt sätta sig på män utan fet rumpa, psyktiskt alltså! Fast tyvärr är det oftast män som sätter sig på kvinnor och trycker ner dom....passa dig för sådana karlar, är mitt råd!

2008-10-09 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0