Första dagen i Stockholm

Hejsan! Nu är jag i södertälje, äntligen, kanske jag kan säga. Har varit en rolig men jobbig dag idag, jag och rebecka har gått på söder hela dagen, tittat i alla secondhand-affärer, fotat, fikat, pratat och haft det bra. Jag shoppade en väska på en secondhand-affär också, den var superfin!

När vi satt på pendeln hem så var det något tekniskt fel och istället för de 40 minuterna som det tar att åka till södertälje så fick vi sitta i en och en halv timme!  Och när vi väl kom fram till södertälje så missade vi bussen, vi fick gå i 20 minuter med min resväska, påsar, kameraväskan, handväskorna och jag fick gå i mina klackar (dom höll på att ta död på mig, jag tar nog mina converse imorgon eftersom vi ska på stan hela dagen). Men nu sitter vi här och snart ska vi fika mackor och te. Puss


Såhär såg vi ut idag :)

Rebecka provar kläder på secondhand, hon tycker inte riktigt att det är hennes stil..

Det finns typ ingen likhet i vårat utseende, visst ser vi inte ut som systrar? :)
Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Jag tycker ni är lite lika iallafall!

2008-10-26 @ 08:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0