Förlåt mig

Jag är ledsen för dålig uppdatering nu i veckan, men det här var min sista dag på praoen så nu kommer jag hinna blogga lite mer. Jag ska försöka fota lite i helgen också, för det har jag inte gjort på en vecka. Jag har knappt hunnit träffa min familj den här veckan heller eftersom att jag varit hemma helt konstiga tider, typ börjar klockan 3 och slutat vid 9. Men imorgon ska jag och mamma eventuellt gå på stan tillsammans, tjej-dag you know. Om mamma orkar det vill säga, jag håller tummarna!

Det har hur som helst varit en jobbig dag idag. När jag kom fram till balettakademien så märkte jag att mina stövlar gått sönder, dragkedjan hade pajjat helt. Jag skulle ha ett avslutande snack med en av rektorerna också, men hon hade glömt bort mig och satt på ett möte.  Så jag fick sitta i två timmar och läsa på balettakademien eftersom att jag inte kunde gå någonstans i mina stövlar, tillslut kom min snälla mamma med mat och mina converse.  På dancehall-lektionen som jag kollade på så träffade jag My som jag dansat med i tre år. Det var kul att träffa henne eftersom att det var länge sedan plus att jag brukar följa hennes blogg så hon har blivit värsta främlingen typ, haha.

Nu sitter iallafall jag, mamma och viktor i tv-soffan och ser på fredag hela veckan, pappa är på firmafest. Senare ska jag se på Debatten med blondinbella också, jag missade den igår.
Puss, ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe jag såg debatten med blondinbella. Vad tyckte du om den? Hon har så löjlig röst?

2008-10-11 @ 07:47:21
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Mor

Du är fin i alla frisyrerna, tycker jag! Fast långt hår är nästan min favorit, men det är ju rätt jobbigt att sköta....

2008-10-11 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0