Ohhh, utmanad!

Hejsan, det blir bara en liten grej här, för jag är så trött att jag inte orkar skriva nått annat.. puss


Jag har blivit utmanad av Rebecka!!

Regler:

♥Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♥Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♥Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♥Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg



Här är 7 saker ni inte visste om mig:

1. Ibland är jag mörkrädd
2. Jag har klaustrofobi (stavning?)
3. Jag hatar min klass
4. Vi har värsta bondgården hemma, höns och ankor.
5. Förut avgudade jag TH
6. Jag måste sova minst 8 timmar, annars fungerar jag inte.
7. Det värsta jag vet är att gå ensam hem från bussen sent på ikvällen

Jag utmanar:
Elvira
Sandra
Hanna
Evelina
(av någon konstig anledning gick det inte att länka)
+ 3 frivilliga..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0