SupriseSuprise

Hejhejhallå!
Idag hade jag utvecklingssamtal, det gick bra! Så glad att jag bytt mentor.
Ikväll kanske det blir att gå på UG med Hanna och hennes kompis Maria, vi får se hur det blir.. Och imorgon ska jag och mamma på stan, köpa present till pappa, gå på slumpen och så..

Föressten! Jag ska troligtvis börja i Hannas teatergrupp, dom har för lite människor med, och jag har typ alltid velat gå i teater. Så på måndag ska jag träffa Hannas teatergäng, tjejerna dårå, också ska vi ta kort till planschen (stavning?) som Anna ska fixa, och på torsdag ska jag vara med på teatern. Känns så roligt, jag är nästan 100% att jag ska börja, men jag ska mest prova på torsdag. Pusspusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0