Blablabla

Hejhej
, jag är typ helt slut, har varit förkyld hela dagen, och det var ganska jobbigt att avsluta skoldagen med ett hårt spinnig-pass med Carola som tränare.. Och plus det så missade jag bussen när jag skulle byta buss, så jag gick typ en halvtimme i minusgrader medans jag pratade i telefon med Hanna, vi snackade om gamla flammor, och vi hade kodnamn så att ingen som hörde oss skulle fatta vilka det var vi snackade om, haha, som att dom skulle göra det.

Nu är jag iallafall hemma, skönt. Ikväll ska jag plugga och se på tv, och lägga mig tidigt. Föressten, vecka 49 har vi tydligen musik,matte,svenska och spanska - prov.. vi ska snacka med rektorn för man får ju max ha 2 prov per vecka, och vi kommer inte orka med 4 prov.. plus inlämningsuppgifter till nästa vecka..  hej&hå.. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0