Superbra dagar


Svenskaprov gick bra idag, det kändes så iallafall. Men det är inte lugn och ro ännu, nu måste jag plugga till kemiprovet till på fredag...
Nu är det bara roliga dagar kvar av veckan, så jag står ut. Imorgon är det öppethus på skolan, min lillebrors klass och deras fadderbarn (de som går i tvåan) har musikal, jag och hanna ska gå smita in dit. Hanna har ingen biljett men det har jag, så just därför måste vi s-m-y-g-a. Annars så låtsas vi att hon är min kompis från stockholm, och man kan ju inte låta henne stå ute i snön och frysa?  Eller hur?
fredag ska jag och Hanna vara barnvakt på Hampus (fyra år) , Det är bara roligt. Vi får se på film och äta godis, Hampus är så snäll och vi får pengar för det! Sen på lördagen ska vi gå och se på bio också, det blir Twilight som alla har pratat om. Vi köpte företagsbiljetter av Carl i våran klass, han hade fått dom gratis och sålde dom för 20 kr styck, båda parterna tjänar på det, haha!  På söndag är det ju första advent, och då ska vi ju gå på skyltsöndagen, så mysigt.
Och förutom allt det roliga så ska man ju proppa in lite plugg också..

Nåja, nu ska jag fortsätta plugga kemi, puss!
Kommentarer
Postat av: rebecka

Oj vad du har börjat plugga!

2008-11-27 @ 16:48:54
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: rebecka

Väldigt duktig :)

NÄr får ni betygen?

2008-11-28 @ 08:03:44
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Mor

Ja, det är toppendagar och det känns super att du pluggar så flitigt, go girl!

2008-11-28 @ 08:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0