Pjuh

Hej nu sitter jag på skolan , jag var så trött igår att jag somnade på golvet efter att jag bakat chokladbollar. Eller mamma rullade dom. Jag skulle egentligen ha chokladbollarna till klassen idag, för vi är uppdelade i grupper på fyra, och sen ska en student från nått annat land komma och snacka engelska med varje grupp. Iallfall skulle jag egentligen ha haft chokladbollarna till min grupp, men jag glömde dom hemma idag så pappa ska komma med dom efter spanskalektionen. Tur. Om fem minuter har vi spanska, spanskaglosor!  Yeah. Vi hörs, ciao.
Kommentarer
Postat av: Mor

Ja, vilka snälla föräldrar vi är men så har vi ju en snäll dotter oxå!!! Snacka engelska så att glosorna ryker...

2008-11-12 @ 10:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0