Mina ögonlock faller ihop


Gud vad trött jag var när jag kom hem efter skolan, jag somnade i soffan och sen när viktor väckte mig så gick jag och sov i min säng istället. Jag orkade iallafall inte gå på UG med hanna och sandra eftersom att mina ögonlock höll på att falla ihop. Så ikväll är det tv-kväll med mamma och pappa. 

Imorgon tänkte jag fota lite också, det var ett tag sedan eftersom att det är mörkt när jag kommer hem från skolan, så det hinns bara med på helgen. Och föressten ska jag och mamma till stan imorgon, kolla om mina skinnstövlar är klara (dom skulle kolla om dragkedjan gick att laga) och sen ska vi gå och fika och kika lite på olika affärer. Mys.

Vad har ni gjort ikväll? Ciao

Kommentarer
Postat av: VIKTOR

2008-11-15 @ 22:44:57
Postat av: viktor

skriv nått nytt

2008-11-15 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0