I did it


Jag klarade det, utan att svimma!

Yes, nu är det gjort,  jag tog Gardasil idag. Jag är livrädd för sprutor och blir alltid darrig och svimfärdig när jag jag ska ta en. Men mamma och Hanna var med, och Hanna höll min hand. Haha. Men det gjorde faktiskt ont, man kände verkligen hur sprutan trycktes genom köttet, blä. Men det gick hur som helst bra, och nu är det bara 2 sprutor kvar, jag ska ta den andra om två månader och den sista om 6 månader..

Om 25 minuter ska jag möta upp hanna vid bussen, vi ska på ett möte på teatermagasinet.. Det blir najs, då får vi veta vad som händer med oss (dom ska riva teatermagasinet). Puss, ciao.
Kommentarer
Postat av: rebecka

Hehe, är du rädd för sprutor?

2008-11-20 @ 21:26:59
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0