Hemma igen..

Hejsan, är ledsen att jag inte bloggat, men jag har bara inte hunnit..  Det var jättesorligt att åka från sthlm, det blev ett sånt snabbt farväl. Men bussresan var helt okej, sov mest.  Mamma och pappa kom och hämtade mig på busstationen och när vi satt i bilen sa pappa att mitt rum var skitstökigt för att jag inte städat innan jag åkte, och jag tänkte att jag skulle behöva städa direkt jag kom hem.  Men sen när jag kom hem och gick in i mitt rum så hade min snälla familj målat om och möblerat om i mitt rum! Det vart jättefint, så jag ska nog fota och visa någon dag när jag städat och plockat bort.

Idag har jag städat lite på rummet, sett på tv och träffat Hanna. Känns verkligen sorligt och konstigt att vara hemma, och imorgon är det skola och allting. Känns väl sådär, jobbigt med allt plugg.. Puss


Kommentarer
Postat av: rebecka

Ja det känns konstigt att du är hemma!!! :/

Nu känns det som du aldrig har varit här--

2008-11-03 @ 08:28:02
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0