170 slantar

Hejhej, jag har inte hunnit blogga någonting, har haft fullt upp! I torsdags var jag och Hanna på öppethus på ersmarksskolan, vi träffade våra gamla lärare, satt i våra gamla klassrum, vann kexchoklad och stjärtlappar och såg på viktors klass musikal, den hette "SnABBA smutsiga pengar". Dom var jätteduktiga.
Sen igår så var jag och Hanna barnvakt åt Hampus, vi åt godis, drack läsk, såg på tv, sov och fick 170 kr. De pengarna ska vi använda till godis idag när vi ska på bio och se på Twilight. Mysigt. 
Nu ska jag vara snäll och spela innebandy med viktor i garaget, sen ska jag städa, julpynta och plugga. Puss!
Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin dag!

2008-11-29 @ 14:00:33
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0