Random


Ibland skulle jag bara vilja lägga mig under täcket och gråta, äta godis och lyssna på sorlig musik. Vet inte riktigt varför, men det känns verkligen så vissa dagar. Önska mig tillbaka till gamla goda tider, och tänka på en massa saker man egentligen inte borde tänka på för att man blir alldeles för ledsen av det. Inte för att jag mår dåligt eller så, men för att jag saknar en massa saker. Om jag vore superhjälte eller ha någon konstig kraft så skulle det vara att spola tillbaka tiden och kunna gå in i människors hjärnor, och kunna ändra lite där. Sen skulle tiden spolas framåt igen, och då skulle det vara heelt annorlunda. Lite random inlägg, jag vet. Men jag kände för det.  Puss!
Kommentarer
Postat av: rebecka

Har ni sålt fågeln förresten!? :/



Min dator är fortfarande trasig och den kommer aldrig gå att laga tydligen :/ Kan ja låna din datorn i Umeå då jag ska ladda upp bilder? :) Sneeeeeeela.

2008-12-21 @ 08:32:57
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Mor

Ja visst kan man känna sig sorgsen ibland! Det kan nästan vara skönt... men livet går vidare och man lär sig nåt nytt av allt som händer! puss

2008-12-21 @ 11:35:30
Postat av: rebecka

va snällt :)



SHIT, imorn kommer vi. SÅ KUL!!!!





LÄSTE att det skulle bli 20- i Umeå i veckan.

2008-12-21 @ 18:02:35
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: victor

hej, Är 100% seriös med bloggen.Gamla människor ska inte dö för att unga ska få plats.Åldrandet är precis lika naturligt som svält och precis lika dåligt.

Läs gärna inlägg innan du kommenterar!

2008-12-22 @ 19:22:49
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0