Den tar över min kropp


Titta, det smälter.

Min höna Bambi med affrot.

Snön smälter utanför mitt fönster. Mamma och Viktor är sjuka, mamma hade typ vinterkräksjukan för någon dag sen, nu håller dom nästan på att hosta upp lungorna. Och nu är det min tur. Jag känner nästan hur förkylningen tar över kroppen, äckligt. Och idag är ju min pluggdag också, inte så passande. Jag ska lägga mig i sängen med spanska och matteböckerna. Nu kom jag också på att jag har dans ikväll, hur blir det med det? Vi får se. Nu: Äta spagetti och köttfärssås.

Kommentarer
Postat av: Mor

Lilla gumman, jag håller tummarna att den ej tar över, förkylningen! Puss...

2008-12-01 @ 21:39:08
Postat av: Mor

Konstigt det funkade inte att skriva en kommentar..jag hoppas att den inte tar över dig, förkylningen. Fina kort som vanligt, värsta proffset!

2008-12-01 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0